Cliënten waarderen begeleiding LIMOR met 8,6

Uit een recent afgenomen cliëntervaringsonderzoek blijkt dat cliënten de begeleiding van LIMOR waarderen met maar liefst een 8,6. Iets waar we erg trots op zijn! Het onderzoek is afgenomen middels de methodiek De Menselijke Maat en gaat over de vraag wat de invloed van onze begeleiding is op het herstel van cliënten – en daarmee op hun tevredenheid. Aart van Walstijn, bestuurder: "Dat we tijdens corona, een tijd die zwaar is voor zowel cliënten als collega’s, toch zo’n mooi cijfer mogen halen is een groot compliment waard!"


Cliënten voelen zich gehoord en gezien

Aan cliënten is gevraagd welk cijfer zij de begeleiding van LIMOR geven, van 0 (heel slechte begeleiding) tot 10 (uitstekende begeleiding). De cliënten die een voldoende hebben gegeven (cijfer 6 of hoger) geven onder meer aan tevreden te zijn omdat ze goed geholpen zijn en resultaten boeken door de begeleiding. Cliënten voelen zich gehoord en gezien en de begeleiders worden als betrokken en begripvol ervaren. 

Scores op basisbehoeften

De Menselijke Maat definieert welbevinden aan de hand van drie psychologische basisbehoeften: autonomie, competentie en verbondenheid. LIMOR scoort op autonomie 92%, op competentie 85% en op verbondenheid 53%. Alle drie gebieden laten een toename zien ten opzichte van het onderzoek dat in 2019 afgenomen is. 

Leren van de uitkomsten

We zijn trots op de uitslag, maar natuurlijk hebben en houden we aandacht voor de ontwikkel- en verbeterpunten zodat we kwalitatief hoogwaardige zorg aan onze cliënten kunnen blijven geven. 

Delen: 
Plus